דף הבית - אתר כספים
שם:
דוא"ל:
טלפון:
נושא:
ניהול תיקים

ניהול תקציב

ניהול קרנות השתלמות

ניהול קרנות נאמנות

ניהול קופות גמל

מדריך משכנתא

בנקים

חשבונאות ומס

חיסכון לטווח בינוני וארוך

ניהול השקעות


ניהול עסק

ניהול עסק מודרני, מצריך חשיבה אסטרטגית ושימוש באינספור מערכות מידע. מערכת CRM היא מערכת מתקדמת, המשמשת למטרות של ניהול קשרי לקוחות, ומאפשרת לארגון לנהל את שלבי המכירה, השיווק ושירות הלקוחות בתבונה, במהירות וביעילות.

עסקים רבים, המעוניינים לייעל את תהליכי השיווק בחברה ולשפר את הדיאלוג והאינטראקציה עם הלקוחות, מכירים בעובדה כי אין מנוס מהתקנת מערכת CRM בעסק. מערכת ניהול קשרי לקוחות היא מערכת עם תפיסה שיווקית, שמטרתה לקדם ולייעל את הקשר עם הלקוח, למען הגדלת רווחיותו.

מערכת ה – CRM מאפשרת לעסק ללמוד ולהתחקות אחר התנהגות לקוחות החברה, לאסוף מידע עסקי על כל לקוח ולקוח בחברה, לבצע ניתוח מקיף בהסתמך על הנתונים שנאספו ולבצע פילוח שוק מדויק וקטלוג ללקוחות החברה, ובהתאם לכך לבצע מניפולציות מכירתיות המותאמות אישית למאפייני הצריכה של כל לקוח ולקוח בחברה. התפתחות שוק מערכות ה – CRM הובילה לפיתוח של עשרות מערכות לניהול לקוחות, המותאמות לצרכים השיווקיים הספציפיים של כל עסק ועסק, בין אם מדובר בחברה גדולה ובין אם מדובר בחברה קטנה, הרי שיש בידה של מערכת הסי.אר.אם את הכוח להפוך עולמות עסקיים ולהביאם לראש פירמידת המכירות.

במאמר הבא, תוכלו לקבל מידע מקיף על מערכות CRM ועל התרומה העסקית שלהם לעסק.

אילו סוגי מערכות CRM ישנן?

כאמור, כל חברה יכולה להתאים לעצמה את סוג מערכת ניהול קשרי הלקוחות הדרושה לה, כאשר ניתן להבחין בין שבעה סוגים עיקריים של מערכות CRM, לרבות:

  • מערכת CRM המיועדת למוקדי שירות טלפוניים.
  • מערכת X.R.M המיועדת לשירות לקוחות ושותפים באמצעות האינטרנט.
  • מערכת CRM המיועדת לשרת טכנאי שירות בשטח.
  • מערכת ניהול קשרי לקוחות אנליטית, המיועדת ליצור דוחות BI בהסתמך על המידע הנאסף על הלקוח.
  • מערכת CRM המיועדת למוקדי טלמרקטינג.
  • מערכת CRM המיועדת לצורכי שיווק.
  • מערכת לניהול קשרי לקוחות המיועדת למנהלי מכירות המנהלים אינטראקציה ישירה עם הלקוחות.

כיצד מערכת ה – CRM משפיעה על מלאכת ניהול העסק?

מערכת CRM משפיעה לטובה על מלאכת ניהול העסק במימדים רבים והם:

  • מערכת ה - CRM היא מערכת גמישה הניתנת להתאמה לצרכיו של כל ארגון ועסק.
  • ממשק מערכת ה - CRM הינו נוח ופשוט לתפעול, כך שאין צורך בידע מקדים וכל אחד יכול לתפעל אותה.
  • המערכת מאפשרת לנהל נכונה את לקוחות החברה ולהעניק להם שירותי תמיכה אפקטיביים.
  • מערכות הסי.אר.אם המתקדמות אינן כרוכות בהליך הטמעה מורכב, שכן הם מבוססי WEB.
  • עלות מערכת ניהול קשרי הלקוחות, איננה כרוכה בהוצאה גבוהה.

איך בוחרים מערכת CRM מתאימה?

בכדי לבחור את מערכת ה – CRM המתאימה, אנו ממליצים לכם להישען על הקריטריונים הבאים:

  • תחילה, עליכם לוודא כי המערכת מתאימה למספר רחב של תחנות פעולה וכי ניתן להתאימה לאופי הארגון, לגודל הארגון ולצורכי הארגון.
  • הקפידו לבחור במערכת ניהול קשרי לקוחות, אשר פותחה על ידי חברה, אשר צברה ניסיון ומוניטין בשוק והתמודדה עם התקנה של מערכות CRM בחברות גדולות כקטנות.
  • פיתוח מערכות CRM הוא תחום אשר דורש מומחיות בשיווק, ולכן כדאי לבחור במערכות, אשר פותחו על ידי טובי חוקרי ומומחי השיווק ויבטיחו לכם גידול במחזור המכירות.
  • חשוב שמערכת הסי.אר.אם, תותאם לשפה השלטת בחברה (עברית, אנגלית, צרפתית ועוד).
  • בחרו בברה המסוגלת לספק לכם הדרכה מקצועית לתפעול מערכת ניהול קשרי לקוחות בחברה.

לסיכומו של עניין, אם ברצונכם להתקין מערכת מקצועית לניהול מערכת קשרי לקוחות, אנו ממליצים לכם לבחור בחברה המספקת מערכת CRM מובילה.

הגבלת אחריות

עוד על ניהול עסק:

יצירת קשר, אתר כספים © כל הזכויות שמורות